Fredag 14.e januari

Phu, vilken bärs det varit. Gissar på att jag åkte på någon influensaliknande sak. Idag känner jag mig i vilket fall lite piggare och är uppe på benen. Skönt. Förutom i måndags (för då jobbade jag med hög feber) så har jag varit soffliggandes hela veckan. Det har inte alls varit kul. Men nu har jag precis kommit ut från ett långt och härligt bad och känner mig som en människa igen. Underbart!

Imorgon tänker jag se till att komma utanför denna lägenhets väggar. Jag & Malin ska nämligen åka ner till Gbg och gå på bio. Vi ska se "Änglagård 3". Vet inte riktigt om jag minns de andra två filmerna så bra, men de som sett trean säger att man inte behöver minnas de andra så bra, så vi kör på det. Bara jag får komma ut en sväng så är jag glad.

Men ja, förhoppningsvis så är jag back on track nu, så att säga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0