Torsdag 10:e februari

Mina ögon går i kors just nu. Somnade runt klockan 23 igår kväll, och vaknade kl 02 inatt. Tror ni jag somnade om? Nej! Så jag låg vaken fram till klockan ringde 04.30. Kl 6.15 öppnade jag på jobbet. Jaja, somnade rätt gott här i soffan nu i eftermiddags.

Imorgon smäller det. kl 17 går starten för 24timmars på friskis och svettis. Ska bli riktigt kul. För er som inte vet vad detta innebär så går man ihop ett lag, som ska hålla en spinningscykel igång i 24 timmar. 3 timmar spinning totalt blir det för min del. Gör första spinningspasset imorgon natt kl 03-04, sedan lördag morgon 6-7 och till sist 12-13. Och på kvällen blir det fest som avslutar hela galejet. Ska bli riktigt kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0