Söndag 13.e februari

Idag har jag varit väldigt seg. Känns som 24-timmars tog all min kraft. Men efter 10 timmars sömn så känner jag mig ju i vilket fall betydligt piggare än igår. Hann till och med somna lite till melodifestivalen igår. Då är man trött! Men såg det mesta i ala fall.

Enligt mig var det ett mycket starkare startfält än förra veckan. Brolle var så bra som jag hoppades på. Gillar verkligen den artisten! Ingen skräll att han gick vidare! Sedan dök det upp två tidigare idol-deltagare. Loreen, helt ok, men inget som fastnade direkt. Men en som jag däremot tyckte om var Idol-Daniel som numera kallar sig The Moniker. En riktigt trallvänlig låt.

Men Sanna Nielsens låt, jo, helt ok. Men jag tror hon går vidare direkt på grund av sitt artistnamn. Hon är duktig, men tröttnar man inte? Babsan nämner jag inte ens! Bettan hade faktiskt en fin låt. Christian Walz låt var nog den enda jag missade när jag sov;) Och den där elektrobruden var ju lite speciell!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0