Onsdag 2.e februari

Nu är jag faktiskt ledsen! Har en fondvägg i vardagsrummet som jag fullkomligt älskar. Skulle inte vilja byta ut den mot någon annan. Och så hade jag ju Malins katter här förra veckan, och en av dem ställde sig mot väggen och började riva. Blev ett par märken, men inget som itne någon såg. Men nu idag när jag kom hem, har någon av mina katter varit på och fortsatt där den andra katten slutade, och lite av tapeten ligger nu på golvet. Jag vill verkligen inte ha det så nu... räcker med förra lägenheten där de förstörde tapeten när de var små. Så nu får jag antingen täcka på nått sätt... eller helt enkelt se en tapetsering i framtiden. Undra om man kan få tag på denna tapet någonstans???

Ledsen är bara förnamnet. ää


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0