Onsdag 23e februari

Jag och min lillebror anmälde oss tillsammans till Göteborgsvarvet. Det var liksom som en rolig grej. Något vi skulle göra tillsammans. Eller i alla fall åka dit tillsammans, men springa tillsammans hade nog inte varit någon idé, vilken kass tid han hade fått då! I vilket fall.. först fick vi reda på att han skulle ha sin studentbal kvällen innan. Men grabben var nog inställd ändå på att försöka ta sig runt. Men nu då, nu är hans bal förflyttad till samma dag som Göteborgsvarvet. Vilket innebär att jag helt enkelt kommer få klara detta själv... det var ju faktiskt inte tanken:( Men ni behöver inte oroa er, jag ska vara med ändå. Med eller utan Jimmy.


Postat av: wictoria

Ville tipsa om min "dagens blogg"-tävling som du kan anmäla dig till redan nu. Tävlingen avslutas klockan 23:59 24/2 och vinnaren presenteras under dagen den 25/2 :)



Och jag ber om ursäkt, ifall du klassar det som spam men tar gärna emot kommentarer om du har tävlingar eller liknande! Kram :)

2011-02-23 @ 22:26:37
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0