No more candy

Vilket sötsug jag känner idag. Helt sjukt! Men jag har lovat mig själv att försöka bli av med mitt ständiga sötsug. I vanliga fall skulle jag traska upp till affärn för att köpa något smarrigt. Men nej, nu får det vara bra med detta. Tänk vad pengar jag sparar om jag slutar unna mig godis jämt och ständigt. Så tips för att bli av med sötsugen mottages gärna.

Tror jag går ut i köket och plockar fram en frukt att mumsa på istället...



Får enbart inköpas helg-godis i fortsättningen.
Lycka till säger jag till mig själv...

Postat av: wictoria

Jag har just nu en "kvällens blogg"-tävling på min blogg, det är bara att kommentera att du är med så utser jag vinnaren senare ikväll :)

2011-02-27 @ 17:46:42
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0