Lördag 5.e februari

Kommer ha en härlig hemmadag idag. Har iofs redan varit iväg en liten sväng. Var uppe på lagret och spenderade lite tid medan pappa tvättade min bil. Tack för det. Sedan åkte jag med dem ut till Kjellbo möbler och inhandlade mig ett skoställ.

Men nu är jag hemma och ska inte gå utanför dörren idag! Så det så.

Ikväll är det äntligen dags för melodifestivalen igen. Lite svagt startfällt i år om ni frågar mig. Men såg till min stora glädje igår att Brolle kommer vara med. Hur underbart är inte det då? Oh vad jag gillar honom. Hans röst går inte av för hackor inte.

Lovar att återkomma lite senare. Helg brukar innebära att det blir fler blogginlägg:)


Postat av: Mallan

svagt startfält?! Nu är du lite dum i hela huvudet. grymt skulle jag vilja säga...

2011-02-05 @ 14:11:04
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0