Lördag 19.e februari

Sådär, idag är jag lite piggare än jag varit de senaste dagarna. Var som sagt hos läkarn igår, och ska bli kallad igen för lite prover. Känns skönt att de tar detta på allvar, för jag orkar inte åka på samma skit om och om igen. Det jag ska göra nästa gång jag ska dit är att ta en massa astmaprover. För är det så att jag faktiskt har astma så klarar inte förkylningen av att bryta ner sig, innan den slår till igen. Och det kan alltså vara därför jag varit förkyld i typ... ja sedan i somras åtminstonde? Vissa månader har varit värre än andra. Ja, hela imunförsvaret blir ju helt klart sämre. På bara  några dagar har jag klarat av influensaliknande sak, magsjuka & ögoninflamationJag hoppas bara på ett slut och rätt medicin. Som det är just nu så kan jag tappa energin helt och hållet vissa perioder, för kroppen orkar inte. Och inte blir det ju bättre av att jag arbetar i en barngrupp dagarna i ända med en massa olika baciller, hehe! Nog om sjukdomar.

Nu ska jag i alla fall slänga på mig lite kläder, och bege mig upp till affärn och köpa något smarrigt inför melodifestivalen. Passar på när det är mörkt ute, ni ska se mina ögon. Ser ut som om jag druckit tre dagar i sträck!

Återkommer mer senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0