Lördag 12.e februari

Det är verkligen inte en pigg Jenny som sitter framför datorn just nu. Verkigen inte. Sedan igår morse så har jag sovit 1 timma och 45 minuter. Jag är helt slut. Men fyfasen vad roligt vi har haft! 24-timmars är absolut något jag kommer vilja vara med på nästa år med. Vilken stämning.

Sedan var det verkligen inte så tajmat att vakna med ont i halsen igår morse... barnbaciller från jobbet som vanligt. Men jag kan ju lova er att det absolut inte känns bättre i halsen nu (och örat ska vi inte tala om) efter en massa spinning. Nej, så pga detta och brist på sömn så hoppar jag festen ikväll och tar igen lite sömn.

Men som sagt, riktigt roligt har det varit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0