Gammalt nattlinne.

Usch vad trött jag är. Tänker faktiskt krypa ner under täcket och läsa lite innan jag somnar. Har hoppat i ett nattlinne som jag haft sedan många många år tillbaka. Flera år innan jag flyttade hemifrån. Vill inte ens gissa hur gammalt det är. Det är inget man vill visa sig i. Skämdes nästan tillochmed när jag stod i köket förut, tänk om grannarna mitt emot skulle se mig.

Men ibland får man vara lite sunkig sådär. Och det är ju så mysigt nattlinne. Vill verkligen inte göra mig av med det, hihi.



Boken jag läser just nu. "På grund av Leon".
Helt ok, men har läst både bättre och sämre böcker innan.
Lite roligt att några karrakterär från hennes första bok dyker upp i denna med.
Trots det behöver man inte ha läst hennes debutroman för att hänga med i denna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0