Fredag 4e februari

Då var äntligen helgen här. Jag ska bara vila och ta det lugnt. Kanske är bra det med, känns som om det varit något de senaste helgerna. Sedan är det planer för kommande två helger med. Så ja, det kanske gör gott! Känner mig faktiskt lite halvseg.

Haft en härlig dag i alla fall. Började med att köra till jobbet långt innan tuppen gick upp. Öppnade idag. Snön vräkte fullkomligt ner och det var lite smått snökaos på vägarna. När jag sedan slutade jobbet klockan 13 så var det barmark och blött på vägarna. Konstigt väder det här. Åkte ner till Edet efter jobbet för att spendera lite tid i Carinas frisörstol. Nöjd som vanligt när jag går därifrån. Lite blondare och lite mer nyklippt!

Nu tänker jag fortsätta vila ögonen på Lets dance! Härliga fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0