Tisdag 27e december

Julhelgen är över för i år, och idag blev det till att masa sig iväg till jobbet igen. 4.40 ringde klockan och jag var allt annat än pigg just då. Blåsten inatt gjorde väl att det blev sisådär tre timmars sömn, max. Men men, bara man kom upp så gick det allt.

Efter jobbet blev det ännu en tur till vårdcentralen. Fortfarande inte bra i örat, och igår kväll började det göra ont igen. Det kollades i örat igen. Lite blod och lite annat smått och gott på trummhinnan. Antagligen har den spruckit utan att jag märkt det... lika bra det kanske. Fortfarande MYCKET vätska bakom öronen och ja, jag är väl fortfarande döv med andra ord. Vi skulle ge det en vecka till ungefär. Blir det inte bättre får vi väl se. Men bara det blir bättre innan Thailand så är jag nöjd.

Ikväll blir det bio! "The Stig-Helmer Story".




Postat av: w

söt header:D



Och vad tycker du om mina "Heart Borken" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-12-27 @ 15:30:56
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Mallan

Fast du gick runt och kallade det för 50 årsfest till mig hela tiden eftersom ni slog ihop era födelsedagar. därför skrev jag 50års fest. serrö

2011-12-28 @ 22:04:36
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0