Lördag 13e augusti

Inledden denna helgen med en go sovmorgon. Kom inte upp ur sängen förrän runt 10-tiden, men det var behövligt. Sedan blev det en låång och härlig frukost framför tv.n.

Idag har jag några saker på agendan. Först och främst ska jag krypa upp i soffan och ta en go kopp kaffe till innan jag ger mig ut och möter dagen. Sedan ska det inhandlas lite kattmat, så de små liven har mat! Och därefter rullar jag ner mot edet och familjen. Ska på kalas hos min farbror (eller ingifta farbror säger man väl om det ska vara rätt?). Sedan blir det raka vägen upp till Trollhättan och vinkväll tillsammans med Petra, Rita & Fidane. Det gillar vi! Ha en underbar lördag allesammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0