Tisdag 26e april

Imorse var det faktiskt segt att komma igång. Då kändes det att man varit ledig i fyra underbart härliga dagar. Men bara man kom iväg till jobbet så gick det allt fint! Sedan var jag bara i barngrupp i fyra timmar. Resten av tiden tillbringades på en föreläsning för oss som är med i Krisgruppen. Intressant!

Jag åkte raka vägen ner mot Lilla Edet, för att ge mig ut på en löprunda med min farbror (eller ingifta farbror säger man väl). Han tror på att jag ska ta mig runt Göteborgsvarvet, det kändes skönt att höra det från en van löpare.

Nu däremot är jag hemma och ska bädda ner mig i soffan, framför ett eller kanske två avsnitt av "Vänner". Blir i vilket fall som helst ingen lång kväll. Ska ju jobba öppningen imorgon.

Godnatt mina vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0