Tisdag 12e mars

Har egentligen ingen lust alls att blogga idag. Vet inte ens varför jag gör det. Jag står inför ett tufft beslut att fatta. Ett beslut jag inte vill ta på egen hand. Ett beslut som medför mycket funderingar. Men framför allt många tårar. Jag har stått inför samma beslut tidigare, men valde då att flytta fram det beslutet. Nu har jag kommit till en punkt då jag måste bestämma mig. Egentligen behöver jag inte ens skriva om det här. Men jag gör det för min egen skull...

Kommer kanske skriva mer om detta en annan dag. Och jag hoppas ni förstår. Jag skriver inte för att få uppmärksamhet, eller att jag vill att folk ska fråga vad det handlar om... nej, jag skriver för min egen skull! Samtidigt som det hjälper mig att skriva av mig lite.

Kan ingen annan ta  beslut åt mig????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0