Måndag 18e april

Vilken härlig dag jag haft idag. Det var inte ens svårt att komma upp ur sängen imorse. Gick tillochmed upp innan det var tänkt. Det har nog inte hänt på år och dar. Jag är extremt morgontrött. Sedan har jag jobbat mellan 10-18. Behöver jag ens nämna att vi varit ute hela dagen. Min näsa är röd. Som vanligt lyckas jag alltid bränna den.

Eftersom alla pratade om att påskvädret kommer bli så underbart var jag ju tvungen att kolla upp detta... ja, smhi.se har nog blivit min mest besökta webbsida sen i vintras, och jag funderar starkt på att sadla om till meterolog nu när jag blir av med jobbet i juni. Men till min fasa så såg de närmaste dagarna inte alls så soliga ut. Så jag körde 10dyngsprognosen... Nu känner jag mig väldigt deppad. Nästa onsdag ska det SNÖA. Det är nu man borde ha en lägenhet i utlandet och bara fly dit! Jag är trött på det svenska vädret:(

På tal om boende utomlands. Någon gång i framtiden ska jag ha en lägenhet utomlands. Det är ett mål som jag har! Så det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0