Härlig dag!

Har haft en riktigt må-bra-dag. Jag har tagit dagen som den kommit. Inget stressande alls. En låång frukost framför tv.n blev det. Passade även på att beställa lite kläder från H&M. Nej, inte från den nya kollektionen. Tyckte faktiskt inte den var något att hurra över direkt. Sedan tillbringade jag tid ute i solen, på balkongen. Köpte hem pizza, för jag orkade inte lägga tid på att laga mat! Gick en långpromenad i solen. Och har suttit ännu mer på balkongen. Mått allmänt bra bara:)

Funderar på att fortsätta i samma spår ikväll. Bara vara. Kolla någon film som får en att känna en sån där enorm glädje. Då tror jag faktiskt att "Mamma Mia" ligger bra till hands.

Postat av: Sofia

Å vilken härlig lördag det låter som du haft vännen! :) Hoppas söndagen blir lika lugn och skön. Kramis!

2011-04-17 @ 11:36:07
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0