Lördag 4:e september

Nu är jag hemma ifrån Spanien. Landade i Sverige runt 11.30 idag. Haft en riktigt härlig vecka med min mamma. Tyvärr har väl vädret inte varit med oss hela tiden. Allt som allt hade vi ett par dagar med sol som höll i sig hela dagen. De andra dagarna dök den inte upp förrän senare under dagen, och en dag dök den inte upp alls. Och ska man klaga lite till så hade vi oturen att hamna på ett ungdomshotell. 80% av gästerna var väl i stort sett ungdomar som var där för att festa hela nätterna, riva hotellrum både innan de gick ut, och när de kom hem på morgonkvisten. Så sömnen har väl blivit lite sådär. Kan absolut inte säga att jag känner mig utvilad;) Men förutom detta så har det varit underbart. Spanien är ett väldigt fint land. Men både jag och mamma kände denna gången att det nog dröjer några år innan vi återvänder till Lloret de mar. Istället får det bli andra ställen att besöka.

Flyget gick faktiskt förvånatsvärt bra. Idag när vi skulle landa klarade jag tillochmed av att sitta och kolla ut genom fönstret nästan hela  vägen. Det tror jag faktiskt aldrig har hänt innan.

Shoppat har jag såklart gjort där nere med. Ska visa mina fynd någon dag. Tyvärr är alla saker på lite olika ställen just nu. Har ju inlett min flytt idag med. Springer mellan denna lägenheten och den nya hela tiden. Men nu ska jag faktiskt bege mig bort mot Willys och handla lite frukost till imorgon och så.

Bjuder på ett par bilder från resan:

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0