Torsdag 23.e september

Sitter här och känner mig sådär lagom seg. Klockan ringde 04.45 imorse och jag var inte alls sugen på att kliva upp ur min varma goa säng då. Men tillslut var tvungen om jag skulle hinna befinna mig på jobbet 6.15! Skönt att jag slutade kl 13 idag i alla fall.  Mindre skönt att jag nu ska till jobbet igen för att ha pedagogisk dokumentation några timmar. Andra kvällen jag spenderar med jobbet.  Men jag ska verkligen inte klaga. Jag har ett jobb jag trivs med, och det är ju huvudsaken. Men helst hade jag velat ligga kvar i soffan nu och bara slöat!

Kollade förresten gårdagens avsnitt av "Kungarna av Tylösand" för en stund sedan. Och allvarligt, hur pinsamt är inte det programmet? Har ni inte kollat det så ligger avsnitten ute på kanal5.se. Samtidigt förstår jag ju att det lockar tittare, och jag ska inte säga nått, eftersom jag själv sett alla avsnitt som hittils visats. Men jag är glad att jag inte känner någon som är med i den dokusåpan i vilket fall. Den svenska verisionen är ju 10 gånger värre än den amerikanska. Håller ni inte med?

Nej, nu får jag vara klar här, för nu är det dags att bege sig mot Uddevalla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0