Tisdag 21:e september

Härliga tisdag! Ja det känns faktiskt så idag. Till att börja med slutade jag tidigt från jobbet, bara det är ju underbart. Åkte därefter ut en sväng på Överby och shoppade lite. Tyvärr blev det ju inga kläder eller så... minns knappt när jag köpte ett klädesplagg senast. Nu går all shopping till lägenheten. Underbart.

Nu har jag passat på att njuta av dagen här hemma i lugn och ro. Väntar på att kaffet ska bli klart nu. Sedan ska jag sätta igång och greja lite här hemma. Bland annat mäta lite vägg och sådant. För imorgon ska jag hämta färg till hallen som ska målas i helgen.

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu. Kort och tråkigt inlägg, men ett inlägg i alla fall!

Låt som spelas just nu i min spotify: Manboy - Eric Saade

Dock hoppade jag väl inte av glädje när den låten kom på min spotify. För den hör jag så det räcker på jobbet. Antingen framförd av Eric Saade, eller av våra barn. Tillochmed småttingarna på 2 år går runt och sjunger den. Om jag är trött på den? Ja lite ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0