Tisdag 14:e september

Sitter här och kollar på något program på tv4 om valet. Jag börjar faktiskt tröttna rätt rejält på dessa program och diskussioner. Det blir skönt när helgen kommer och det är över. Sedan säger jag inte med detta att det är onödigt, för det förstår jag väl att det är viktigt att ha bra ledare i sverige. Men ja, det börjar bli lite tjatigt nu:)

Nog om det... hemma i vilket fall från jobbet efter en lång dag. 9.30-19.30. Hade APT på kvällen. Mina arbetsdagar kommer se lite annorlunda ut från och med nu, eftersom jag numera kommer tillbringa mina dagar på småbarnsavdelningen istället för min avdelning där de är 3-6 typ. På småbarn är de mellan 1-3. Men det ska bli kul och spännande. Helt nytt är det ju inte heller, eftersom jag arbetar på en liten förskola, där vi försöker sammarbeta en hel del mellan avdelningarna.

När jag kom hem ikväll mötte jag upp tjejen som ska överta min gamla lägenhet och överlämnade nycklarna. Så nu är jag kvitt den lägenheten. Känns skönt att enbart kunna fokusera på denna nya lägenheten. Alva och Alvina älskar den nya lägenheten. Alva har nästan blivit som en kattunge på nytt! Härligt att se.

Nu ska jag slappa några minuter och sedan krypa ner i sängen. Klockan ringer 04.45 imorgon bitti. ZzzZZzzZZzzZZ

Godnatt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0