Onsdag 15:e september

Jag är verkligen helt slut just nu. Dels gick jag upp 04.45, eftersom jag hade öppningen på jobbet. Och sedan bytte jag ju som sagt avdelning idag och arbetar numera inne på småbarnsavdelningen. Och det kändes ju att det var mer krävande. Men tror det kommer bli väldigt bra detta. Kul att testa på något annat med. Men självklart bidrar det lite till att jag känner mig trött.

Får passa på att säga GRATTIS till min syster, Malin idag, som fyller 22. Grattis grattis. Jag har varit där och lämnat present från mig och Jimmy, och ätit tårta. Mormor och morfar kom förbi dem med. Kul att träffa dem.

Nu börjar jag piggna till lite, så nu ska jag ta mig en runda med damsugaren, kolla över mitt nya schema och småpyssla i lägenheten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0