Höstmörker

Jag överlevde friskispasset! Vet att jag älskade bräd-passet förr, så valde därför att testa det idag igen, flera år senare typ. Och jag tycker verkligen det är kul. Så de måndagar då jag slutar relativt tidigt så får det nog bli det passet i fortsättningen.

Brr, är det bara jag som tycker det börjar bli riktigt kallt ute om dagarna nu. Imorse var det faktiskt nära att jag drog fram en liten tunnare vinterjacka till jobbet. Imorgon får den nog faktiskt följa med mig. Är man ute mycket på jobbet så får man faktiskt klä sig efter väder med. Vill ju inte bli förkyld igen. På ett sätt är hösten underbar, den är så mycket mysigare än andra årstider. Men samtidigt är den det årstiden då jag kan känna mig som mest trött och deppig. Vissa år har jag tappat lusten för det mesta faktiskt och hade nog helst bara velat vara hemma dagarna i ända. Men i år känns det faktiskt inte så. Har roliga saker att se fram emot, och ett härligt jobb att gå upp till varje dag. Tanken hade ju varit att åka till London i höst och hälsa på Lena. Oj vad jag såg fram emot detta, men då kommer Lena hem till Sverige istället. Det är kul det med såklart:) Men oj vad sugen jag är på en weekend någonstans.

Nu blir det soffan och slappande innan det är dags att sova!

På min spotify spelas just nu: Don´t stop believin -Journay

Postat av: Lena

Ja, sa det kan ga. forlat :) Synda att ni inte hinne innan jag flyttar. Men jag aker garna till London i framtiden tillsammans med ganget anda!

Take care! xoxo

2010-09-29 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0