Färdigmålat hall

Sådär. Hallen är färdigmålat och jag är väldigt nöjd med resultatet. Så jag tackar mamma & Malin för hjälpen. Jag älskar färgen och tycker den känns väldigt välkomnande, så den passar ju utmärkt i en hall. Jag lovar er att någongång inom en snar framtid fota lite i lägenheten och lägga ut bilderna (ska bara hitta kameran här hemma först).

Nu har jag precis ätit lite ostbricka, det som blev kvar sedan igår. Jag, mamma & Malin hade lite ostbrickskväll här igår. Hur gott som helst. Kollar även lite på "Här är ditt liv", men funderar på att gå in i sovrummet och spendera denna lördagskväll med att packa upp lite lådor som står där inne.

Hoppas ni har en trevlig lördagskväll=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0