Uppladdning inför imorgon

Har haft Malin, Louise och Julia här ikväll. Självklart blev det till att titta på Idol (som typ resten av svenska folket gör om fredagskvällarna). Favoriterna ikväll var två styckna:

Olle & Daniel

Och båda klarade ju sig fint.

Malin har även fixat naglarna inför imorgon, Ladies Night. Så nu börjar jag väl i stort sett bli redo. Ska bara packa klart resten imorgon. Kläder och allt är förberett. Resultatet av naglarna:



Blir fint med den svarta klänningen med som jag ska ha imorgon. Så tack Malin för hjälpen. Nu ska jag faktiskt plocka undan lite här och sedan ska jag nog faktiskt krypa till sängs. Måste ju vara utvilad imorgon.

Och på Sofias begäran så återgår jag till dagens låt.

På min spotify spelas just nu: Brolle - Världens hörn.

Hoppas självklart på att få höra denna låten LIVE imorgon. Brolle är en stengrym artist!!!

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0