Torsdag 7e oktober

Sitter och småkollar på premiären av "Robinson". Men kan absolut inte säga att jag hänger med speciellt mycket. Ögonen vill inte riktigt hänga med. Jag har jobbat mellan 8-19.15 och känner mest att sängen lockar just nu! Och så får det nog snart bli med, eftersom jag ska befinna mig på jobbet igen 7.15.

Måste faktiskt sända ett väldigt stort tack till världens pappa! Han har ägnat dagen åt att lägga nytt golv i min hall. Vilket kanske inte bara var en dans på rosor, då det tydligen blev lite broplem med toadörren. Men man kan väl säga att en såg kan lösa det mesta! Nu har jag en riktigt fin lägenhet. Han har även hängt tavlor på plats. Så jag säger TACK TACK TACK. Detta uppskattas enormt mycket ska du veta pappa!

Imorgon efter jobbet kommer Malin hem till mig, för att fixa en snygg nageldesign inför Ladies Night på lördag! Underbart.

Fick precis sms från Jimmy som är i Italien. Jag vill med vara i Italien. Njut av värmen lillebror!

Postat av: Mallan

Och tack till min underbara lillasyster som såg till att mina katter överlevde och inte fick sketslaget. Utan henne skulle det aldrig gått vägen. Tack för att du finns Malin

2010-10-07 @ 21:30:26
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0