Torsdag 14:e oktober

Pust och stön vilken lång dag. Kände redan imorse när jag vaknade att jag skulle ha en seg-dag. Men men, ibland är det bara att bita ihop och hoppa upp ur sängen. Jobbade en av de tidiga turerna idag, 7:15-13.30. Tyvärr skulle jag vara tillbaka på jobbet klockan 17 för att ha APT. Ingen ide att åka hem för de timmarna inte. Så det fick bli ett besök hos mamma och se hur hon har det på sitt jobb.

Sedan blev det en tur på stan. Råkade köpa med mig fyra nya böcker från stan. Varför köper jag nya böcker när jag har en massa i bokhyllan som står olästa. Ja ja, dessa är nytillskotten:

Lyckan, kärleken och meningen med livet - Elizabeth Gilbert


 

Grevgatan 22 - Jenny Leeb


Stella & Sebastian - Jenny Leeb


 

Jag är wanted - alias David Larsson

 

Ser fram emot att ha många härliga böcker att läsa i vinter. Någon som läst dessa böcker? Bra eller mindre bra? Tell me!!??


Postat av: Sofia

Jag har läst Stella och Sebastian. Den var bra, typiskt chiclit! ;) Jag håller faktiskt på och läser Grevgatan 22 också, men jag har precis börjat så än vet jag inte.. :) Hihi!

2010-10-15 @ 10:59:26
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0