Tisdag 5.e oktober

Håller på för fullt här hemma. Packar upp de sista lådorna/påsarna. Ska även springa ner med saker till förrådet. Är helt hundra på att jag packade ner mitt hänglås från förra förrådet i det gamla huset, men nu är det borta. Finns ingenstans. Så jag ska faktiskt iväg till ÖB strax med för att se om jag hittar något där. Jag är säkert sjåpig, men vill inte ta ner alla saker innan jag har lås, som te.x resväskan. Men ska i vilket fall som helst bära ner några lådor, för att sedan bege mig till ÖB och sedan raka vägen till lagret för att jobba ett par timmar. Lite extrapengar sitter väl aldrig fel;)

Men ja, nu ska jag traska neråt källaren då ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0