Söndag 3.e september

Har krypit upp i soffan med en stor kopp med te. Mint-te. Det är nog den godaste tesorten faktiskt.

Har varit nere i edet i eftermiddag/kväll. Det har varit kalas för Malin. Lite senare, eftersom hon fyller år den 15.e september, men ibland blir det så. Var i alla fall trevligt att träffa släkten och familjen, igen. Var ju som sagt på kalas igår med. Så egentligen kan man väl säga att hela min helg har gått i kalasets tecken.

Oh, just för tillfället är jag inte alls sugen på att behöva ställa klockan för imorgon. Men det är ju faktiskt söndag idag, vilket innebär att det är en ny arbetsvecka på ingång. Men jag får sovmorgon. Börjar inte förrän 9.30. Och slutar 17. Skönt. Då åker jag raka vägen hem till trollhättan och Oden-huset. Först ska jag hämta ut ett paket på Ica som ligger där och väntar på mig. Sängöverkast och en scarf. Sedan traskar jag vidare bort till Åhlens för att köpa en tvättkorg. Har hittat en där jag vill ha. Var dock inne på Åhlens hemsida nu, för att se om det fanns någon bild på den, men nej. Hoppas bara den finns kvar. Hoppas hoppas hoppas. Kanske borde passa på att köpa krokar som ska upp i hallen med. Istället för hatthylla. Risken finns att en hatthylla äter upp hela hallen. Kolla gardiner med kanske?

Har äntligen hittat min kamera igen. Lätt att tappa bort saker under en flytt. Så vem vet, kanske börjar dyka upp lite bilder inifrån min lägenhet snart, för alla nyfikna!

Nu däremot ska jag varva ner med ett avsnitt av danska Paradise Hotel. Sedan får det nog bli sängen.

Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0