Söndag 24:e oktober

Söndag. Känner mig lagom seg efter att ha varit iväg två kvällar på raken. Man är väl inte 20 längre, haha! Nä, huvudsaken är att man har haft trevligt. Och det har jag haft!

Regnet öser ner utanför, men i ärlighetens namn spelar det inte mig någon roll alls idag. För idag tillåter jag mig att ha en soffligardag helt och hållet. Eller i alla fall några minuter till, för sedan tänkte jag dra mig ner mot tvättstugan för att tvätta. Och sedan får jag besök av familjen med. Så nu är det nog snart dags att hoppa upp och se till att borsta ur mitt trassliga hår efter duschen.

Återkommer mer sen!

Postat av: Fia ♥

Utöver körkortsteorin så specialpedagogik B, men jag hoppar nog av kursen för att det blir för tungt att jobba samtidigt, hinner inte. Distans halvfart är tyngre än heltidsstuider.

2010-10-24 @ 18:38:54
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0