Lördag 23:e oktober

Tack tjejer för en himla mysig tjejkväll igår. Mer sånna kvällar behövs. Speciellt nu när hösten/vintern är här och man automatiskt blir tröttare och segare (i alla fall jag). Då kan en sådan här kväll muntra upp en riktigt ordentligt. Lite vin, lite plockmat, lite underbara tjejer och kvällen är perfekt! Så tack Sandra för att du tog dig an detta:)

Idag fortsätter jag lite i samma tema faktiskt. Petra fyller 26 och detta ska självklart firas.  Grattis Grattis. Så ikväll ska jag hem till Petra, på ännu en tjejkväll! Tror det kommer bli en himla bra kväll det med. Och sedan får vi väl se om det blir en runda på stan eller inte. Som jag känner just nu hade det allt varit roligt. Var ett tag sedan jag var ute här i Trollhättan. Var ett tag sedan jag var ute överhuvudtaget egentligen. Ladies Night senast, men då skippade jag ju utgången efteråt;)

Ska försöka att komma ihåg att ta med kameran ikväll!

Nu ska jag invänta mamma & Jimmy som ska komma hit en sväng.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0