Ordning och reda... eller?

De flesta rummen i lägenheten börjar forma sig och se helt okej ut. Självklart är jag fortfarande inte helt klar i alla rum. I vardagsrummet tex saknas gardin, matta, tavlor med mera. Jag är kräsen! Men det rum som helt hamnat i bakgrunden är badrummet. I mitt förra badrum hade jag lite hyllor och så på väggarna där jag förvarade en heeel del. Men i detta badrum finns det inte en enda hylla...än. Så saker och ting har bara legat på golvet där inne. Hårspray och andra flaskor överallt. Hårsnoddar och diadem högt och lågt. Ja, helt oordning med andra ord. Så ikväll ägnar jag min tid att få iordning där inne. Har lite planer på hur jag ska lösa det, så eventuellt behövs det inga hyllor när jag är klar. Får se!

Så nu får jag väl återgå till att göra lite nytta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0