Onsdag 13.e oktober

Upptäckte idag när jag kom hem från jobbet att Alvina verkade besväras av sin ena framtass. Hon går på den, men såfort hon ligger eller sitter så lyfter hon upp den och vill inte ha den i golvet. Försökte kolla, men såg inget. Och denna lilla tös är typ hal som en ål. Vill inte att man håller fast henne.

Som tur var så kom Malin över och hjälpte mig. Det visar sig att Alvinas framtass har massa blåsor:( Och det slog oss väldigt snabbt vad det kom ifrån. I lördags när jag & Malin satt här hemma och åt lite innan vi åkte ner på Ladies Night så hoppade Alvina upp på spisen som var varm:( Min stackars lilla katt. Nu får vi hålla koll på tassen....

Alva som ettåring, håller ett öga på sin nya lillasyster Alvina. Alltså ett kort som är ett par år gammalt!


Postat av: Mallan

vilket tur att tjejisarna har mig

2010-10-14 @ 22:28:05
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0