Måndag 4.e oktober

Nu ska jag alldeles strax stänga av datorn och vandra bort till sovrummet för att sova lite. Ögonen går i kors, och klockan ringer 6.00 imorgon. När jag ändå är inne på sovrummet, så kan jag ju berätta att jag hämtade mitt paket från ellos idag, och det innehöll ett sängöverkasst. Blev jättebra. Och sedan tog jag som sagt svängen om Åhlens med och köpte en tvättkorg.

Kanelbullens dag idag. Har ni ätit några bullar? Själv bakade vi kanelbullar på jobbet idag, tillsammans med alla barnen. De blev riktigt smarriga.

Nej, nu lämnar jag bloggen för idag. Ett kort och tråkigt inlägg.... Men är alldeles för trött.

Vill även önska min lillebror trevlig resa nu! Han åker till Italien imorgon.

Godnatt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0