En rolig sak!

Idag känner jag mig trött och sliten. Ingen aning om varför, var ju bara hemma igår kväll. Men tänker i vilket fall tillåta mig ha världens goaste dag utan några måsten. Håller på att tvätta i och för sig, och småplockar lite här och var. Men passar även på att sitta i soffan med en filt om mig och köra "One tree hill"... avsnitt efter avsnitt.

Hittade förresten en rolig sak på en blogg jag läser lite då och då. återkommer om det senare. Eller nä, jag kan lika gärna berätta om det nu. Och hoppas på att flera hakar på.

Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02- Mina föräldrar
Dag 03 - Min bästa vän
Dag 04 - Mina syskon
Dag 05 - I min handväska
Dag 06 - Mina drömmar
Dag 07 - Min favoritfödelsedag
Dag 08 - Det här upprör mig
Dag 09 - Det här får mig att må bättre
Dag 10 - Det här får mig att gråta
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - Min favoritplats

Man tillägnar alltså ett inlägg till vardera rubrik, en om dagen. Den listan jag hittade hade 30 st olika. Men många av de rubrikerna vill jag inte dela med mig av på bloggen, eller så kändes de väldigt ointressanta.

Bloggen jag hittade det på var HÄR

återkommer snart med första inlägget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0