Torsdag 27.e maj

Kasst bloggande de två senaste dagarna, i know. Men allting i min hjärna kretsar kring jobbet just nu. Dels väntar jag besked om jag kommer vara kvar till sommarn eller inte, sedan är det som sagt utvecklingssamtal, planering inför avslutningskväll med barnen, och ja, mycker mer därtill. Först nu känner jag pressen man har som lärare. Men men, jag försöker hålla mig lugn och inte stressa allt för mycket. Går sådär.

Nu ska jag i alla fall bädda ner mig framför tv.n med lite godis och huvudvärk. Det är ju semifinal 2 inför Eurovision song contest. Jag kollade inte på första semifinalen. Men ikväll är det ju sverige som tävlar. Hoppas vi går vidare, annars är det en skandal det kommer pratas länge om. Men jag tycker absolut det är en bra låt, som bör gå vidare utan problem. Vad tror ni?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0