Tisdag 25:e maj

Oj, mina bloggbesökare var ett antal mer igår än i vanliga fall. Kul med nytt folk som kommenterar! Tyvärr verkar de inte vilja komma fram i bloggen än, men det kanske tar en liten stund. I vilket fall... undrar om min adress har synts någonstans eftersom det var så mycket nytt folk här inne igår? I vilket fall, kul! Hoppas ni stannar;)Gissar på att jag  det var på blogg.se:s framsida, med nya inlägg kanske?

Denna dagen har inte varit speciell händelserik. Det började redan igår med att jag kände av lite yrsel, vilket jag kan göra då och då. Tror det är en form av migrän. Har läst att det kan visa sig i form av huvudvärk och yrsel. Imorse när jag vaknade snurrade hela min lägenhet. När jag reste mig upp fick jag nästan ta tag i något som stöd. Och huvudet sprängdes nästan. I början gav jag mig fasen på att komma iväg till jobbet. Hade ju utvecklingssamtal planerat bland annat. Jobbigt att behöva avboka det och hitta en ny tid. Men efter bara några minuter fick jag lyssna på kroppen. Bäddade ner mig och ringde jobbet och sjukskrev mig. Fick helt enkelt bli så idag... Har spenderat den största delen av dagen under täcket. Men nu frammåt kvällen har jag kännt mig bättre. Orkade tillochmed skriva på c-uppsatsen. En eloge till mig;) Lever på vår handledares ord just nu: "Nu ser vi slutet på det hela". Den dagen vi lämnar in och får den godkänd, den dagen säger jag bara! LÄNGTAR!

Ohhh, nästa helg ska jag, syrran & moster kolla på "Sex and the City 2". Behöver jag säga att jag längtar?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0