Söndag 30.e maj

Kan inte säga att jag kollade speciellt mycket på Eurovision Song Contest igår. Tycker helt klart att det är mindre spännande när inte sverige var med. Men småkollade lite. Såg ni människan som sprang upp på scen mitt under Spaniens låt? Haha vad tänkte han med? Läst iofs att han är känd för att göra det under större tillställningar. Det är liksom hans grej. Jaja, alla har vi olika intressen.... Tycker i vilket fall att Tyskland hade en helt okej låt, och att den förtjänade att vinna. Nu var jag ju inte så insatt igår, men av det jag såg så:)

Dagens att göra:

  • Ut till Överby med Malin, för att fixa lite saker.
  • Ner till Lilla Edet, grilla med familjen. Fira mamma som fyllde år i torsdags + mors dag idag.
  • Köra en snabbröjare i lägenheten.
  • Skriva inför morgondagens utvecklingssamtal
  • Skriva månadsrapport
  • Ladda inför en ny arbetsvecka:)
Ja, idag är det ju faktiskt mors dag. Jag kan väl inte säga att vi i vår familj brukar fira det sådär jättemycket. Brukar bli en present till mamma, och lite fika. Jag tror vår mamma vet ändå vad hon betyder för oss, och att hon är en toppenmamma. Samma sak är det med pappa på fars dag. Men självklart ska man uppmärksamma mamma lite mer idag, så.... här är min mamma inne på "Håkans Bar" i Thailand!

Thailandsredan jag gjorde tillsammans med mamma & Malin var den absolut bästa resan jag gjort. Under så många år var Thailand min högsta dröm. Och det var min mamma & pappa som såg till att den blev till verklighet. Kan inte beskriva i ord hur tacksam jag är över den resan. Och ja, jag fick som jag ville tillslut, ett besök på "Håkans Bar".... men tyvärr var det väl inget speciellt med det stället;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0