Shopping

Tanken var att jag inte skulle handla något speciellt förut när jag & Sandra åkte ut till Överby för att kika lite. Sandra skulle shoppa lite och jag tänkte enbart agera smakråd. I bilen påväg ut förklarar jag klart och tydligt att någonting jag absolut inte kommer behöva inhandla i sommar är en ny bikini, för det gjorde jag i Thailand så det räckte. När vi traskade in på Gina Tricot blev jag helt kär i denna bikinin, så jag kunde helt enkelt inte motstå den!

Vill ha sommar nu.

Minns ni de vita tygskorna jag köpte för nån vecka sedan, eller om det var två veckor sedan? I vilket fall som helst, köpte ett par likadana, men svarta istället. Alltid bra.

Nu ska jag promenera bort till djuraffären en sväng. Tror faktiskt jag ska stanna till vid solariet med på vägen hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0