Mer ekonomisk!

Som person är jag en väldigt gottegris tror jag. Jag köper hem väldigt mycket godis och sådant. Och jag vill inte veta hur mycket pengar jag skulle spara på att inte köpa en massa strunt! Men nu har jag bestämt mig, det ska bli ändring! Från och med imorgon börjar mitt nya liv där jag ska bli mer ekonomisk. okej, jag är nog rätt ekonomisk när jag tänker efter. Jag sparar undan en summa pengar och varje månad. Men ja, från och med imorgon är det slut på onödiga inköp. På helgen kan man lätt gotta sig med en godispåse, men där får det räcka! Så nu ska jag gå och köpa något gott i affären som ett avslut på mitt slösande;)

Dessutom känner jag att jag behöver komma ut en sväng. Har en förjävlig huvudvärk ikväll:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0