Måndag 3:e maj

Imorse när jag vaknade flög jag upp, i tron med att jag försovit med. Anledningen var att det såg ut att vara mitt på dagen ute, med en sol som lyste så det stod härliga till. Men när jag kollade klockan var den bara 05.45 och jag kunde vakna till liv i lugn och ro innan jag drog mig upp ur sängen. Måndagar är väl alltid allt annat än kul att gå upp!

Man märker verkligen att våren/sommaren är på ingång. Då blir nämligen min lägenhet till en bastu och jag känner att den är på god väg nu. Men det är bara att bita ut och hoppas på att det snart dyker upp en lägenhet som passar mig fint!

Ibland känns framtiden oviss... men jag tror på att allt alltid löser sig på ett eller annat sätt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0