Måndag 31:e maj

Idag när klockan ringde fick jag kolla ett par gånger extra så att tiden som klockan visade stämde. Det var så ljust inne i lägenheten, precis som jag vaknade mitt på dagen. Visst är det underbart när sommaren är på ingång. Imorgon är det ju faktiskt den 1.e juni, vilket innebär en sommarmånad. Jag gillar´t.

Känns som om denna dagen gått väldigt fort. Jobbade mellan 7.15-14, sedan hade jag ett utvecklingssamtal mellan 14.30-15.00. När jag kom hem började jag genast laga mat, och sedan stensomnade jag på soffan. Så kan det gå;) Men det ledde till att jag fick ännu mer energi, så nu grejjar jag för fullt med en massa saker.

Satt förresten och klickade runt på Spotify med. Och fann denna låten. Som jag & Sandra dansade gärnet till denna i spanien 2005;)



Bjuder på en bild från resan med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0