Lördag 8:e maj

Puh, sitter här och tror nästan jag ska rinna bort. Vet inte vad det är med min lägenhet idag, för det är verkligen som en bastu. Okej att den brukar vara det om somrarna, men nu är det väl inte ens varm ute! Eller så beror det på att jag städar som jag vet inte vad just nu. Minns ni det där tipset jag skrev om, att ta ett rum i taget, och att ta ut precis A L L T man har där inne? Och storskrubba precis allt, för att sedan bära in sakerna igen. Då tar man en sak åt gången och funderar på om man verkligen måste ha den saken? Ett bra sätt att rensa. Så just nu ser mitt badrum ut som om jag håller på att flytta ut (och jag måste erkänna att jag längtar tills jag packar ihop allt här för att bege mig mot en större bostad, hihi).

Åter till arbetet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0