Lite bildregn

Satt och kollade igenom A L L A bilderna på datorn, och ja, det är en hel del. Hittade några som jag tänkte dela med mig av, som är tagna vid roliga tillfällen:)

Sandra & Jag på fest hos Sofia & Björn

Tjejerna hemma hos mig på Fallens Dagar /09

Examensdagen 15 januari /2010

Eveliina & Malin på Ladies Night 2009. Snart dax igen;)

Jag & Louise under en bowlingkväll:)

 

Har verkligen sjukt mycket bilder på datorn. Funderar på att framkalla lite bilder med. Har alltid tyckt det är roligt att ha bilder i album. Först på listan står mina Thailandsbilder.

Kommer fler gamla bilder en annan dag:)

 


Postat av: Liiv

Sv: Tror den syntes på Nya inlägg på blogg.se's startsida :)



Åker till Italien imorgon så kommer inte svara på kommentarer/kommentera på ungefär en vecka men titta gärna in på bloggen ibland för kommer mobilblogga lite grann och slänga in bilder då och då :) så hörs vi när jag kommer hem!

2010-05-25 @ 20:12:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0