Godnatt

jahap, här sitter jag och hade bestämt mig för att kolla på "A Perfect man" på tv3. Den är slut runt 23, men det ansåg jag att jag skulle orka med. Men som vanligt när jag väl sätter mig framför tvn så blir jag sådär trött igen. Det är fullt omöjligt för mig att vara uppe längre än 22 när jag ska upp tidigt dagen efter. Haha. Så ja, nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket och sova...

Ett litet tips bara. Man ska nog inte gå för lättklädd ute om nätterna än;) Igår satt vi ute på krogens uteplats i bara partykläderna. Satt där nog längre än vad man tror, och detta har resulterat i en rinnande näsa och en värkande hals och en allmänt trött Jenny. Men efter lite sömn ska jag nog vara piggare imorgon, kan man ju hoppas i alla fall;)

Nu säger jag godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0