Fredag 21:e maj

Fredagskvällar tycker jag ska vara lugna och goa. Och precis så kommer min bli. Sitter just nu och kollar på "Så ska det låta". Försöker klura ut låtarna innan deltagarna gör det. Går sådär. Har precis ätit lite kvällsmat med, och snart kanske det kommer fram lite chips. Men som sagt, det är fredag, och känner jag mig rätt så somnar jag snart framför tv.n. Är alltid så trött efter en arbetsvecka, och dessutom gick jag upp kl 05.00 idag. Jaja, sovmorgon imorgon. Underbart!

Amy Diamond är med i "Så ska det låta" ikväll. Kan verkligen inte tro att hon och Molly Sanden är lika gamla....Hade ju hellre sett Molly i programmet! Mer behöver jag inte säga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0