Väska

Som sagt, när man var med i bikinitävlingen på nelly.com fick man 50kr att handla för. Varför känner man alltid att man måste utnyttja det erbjudandet direkt? Det skulle annars vara aktivt till 4.e april. Men det är ju faktiskt inte så långt dit och jag kände att jag lika gärna kunde skicka hem något billigt och bra. Det blev denna väska. Gick på strax över hundralappen när man hade rabatt. Jag verkligen hoppas det är axelband med. Men det ser ju ut som det ligger i väskan på bilden om man kollar i hörnet. För jag & kuvertväskor går nog inte ihop.

Vad tycker ni?


Postat av: Sofia

Jättesöt! Och det ser verkligen ut som en liten rem som går ner där i kanten. Då blir det extra spännande för dig när du öppnar paketet! :O Hihi! Pussar!

2010-03-30 @ 12:28:46
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0