...

Oh vad irriterad man kan vara på sig själv. Jag skrev ju omtenta för ett tag sedan, och fick reda på att jag misslyckades IGEN! Jag som har sådana prestationskrav på mig själv kände väl mig allmänt kass och misslyckad. Fick hem tentan på posten nu i veckan och lästa lärarens kommentar och kunde inte begripa vad hon mer vill jag ska kunna om detta ämne (bedömning i skolan). När jag nu sätter mig för att läsa på ännu mer (om det var möjligt) så ser jag en anteckning hon gjort på min tenta där hon skrev vad jag gjort fel och vad för svar hon ville ha. Och det enda jag gjort, det är att ha haft en tanke i huvudet, men skrivit ner den helt fel, så den missuppfattas. Jag menar alltså det svaret hon vill ha, men skriver en helt annan sak, blir man arg på sig själv då eller?! Jaja, omtenta på onsdag, och kunskapen har jag väl då, men får tänka på hur jag formulerar mig tror jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0