Lördag 20:e mars

Underbart med lördag! Hade sett fram emot en ordentlig sovmorgon, men vaknade redan klockan åtta. Oh no! Men gick och hämtade tidningen i dörren och gick sedan och la mig igen och läste den. Efter det somnade jag faktiskt om till typ klockan 10, men gick inte upp förrän närmare halv elva. Underbart! Det händer inte ofta att jag ligger kvar så länge i sängen längre. Blev en lugn start på dagen med frukost framför ett avsnitt av "Supernatural".

Dagen har faktiskt inga speciella planer alls. Först var tanken att jag skulle åkt ner till Göteborg och spenderat en tid på stan med Linda. Men vi avbokade det då Linda skulle iväg på dagen och det skulle kännts lite stressigt. Så vi får helt enkelt sikta in oss på en annan dag att ses. Ett måste nu, alldeles för längesen. Vi kom fram till igår att vi nog inte setts sedan Ladies Night förra året, alltså i oktober. Undra om det verkligen kan stämma???!!! Skrämmande! Så nu får vi skärpa oss!!

Resten av dagen kommer jag faktiskt ta som det kommer! Har inget planerat alls och jag älskar verkligen sånna helger. Har väl haft några sånna på raken nu, men det skadar aldrig! Nästa helg blir det i alla fall ett besök på Resemässan i Göteborg. Och det besöket kommer ju inte göra min längtan efter en solresa minre kan jag väl lova, haha! Men den som väntar på något gott... väntar alltid för länge. Cypern hade jag kunnat tänka mig... eller Kroatien:)

För 2 månader sedan befann jag mig i paradiset. Resan till Thailand är den absolut bästa resan jag någonsing gjort!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0