Torsdag 18:e mars

Känns verkligen att veckan börjar nå sitt slut. Jag är verkligen helt slut. Idag har jag varit på jobbet mellan 8-19.30 typ. Men jag klagar verkligen inte, älskar mitt jobb. Och tillslut vänjer man sig väl att torsdagarna oftast blir långa dagar. Hade jag fått välja hade jag bäddad ner mig framför tv.n direkt när jag kom hem förut och bara slöa innan det var dags att sova. Men nej, jag har fredagsfikat imorgon på jobbet. Så just nu håller jag på att bakar, vilket inte sker allt för ofta här hemma vill jag lova! Det blir i alla fall en sockerkaka med en vaniljkrämfyllning som är underbart god. I alla fall när mamma gör den... Så nu kan vi ju hålla tummarna att även jag lyckas! Men nu ska jag bege mig ut i köket och städa upp lite och sedan koka mig en kopp te i väntan på att kakan ska gräddas i ugnen. Imorgon är det fredag, och jag slutar relativt tidigt. Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0